ACTIVE DIRECTORY KOPPELING

Hiermee blijft de lijst met medewerkers altijd automatisch up to date!

VIDEOBELLEN

Met de welkomstzuil en een Voip telefoon kunt u videobellen en zien wie er bij de receptie staat.

PERSONEELS- EN BEZOEKERSREGISTRATIE

Op éénvoudige wijze controleren wie er gedurende de dag in het pand aanwezig waren en nog steeds zijn met in- en uitcheck tijden. Met de RFID module kunt u ook medewerkers laten registreren.

INTUÏTIEVE INTERFACE

Makkelijk en duidelijk bedienbaar touchscreen, zodat elke bezoeker snel en éénvoudig de juiste optie of persoon kan bereiken.

Workflow

Met deze workflow als voorbeeld krijgt u een idee hoe het op locatie zou kunnen werken.
We kunnen de receptie met- of zonder uitbreidingsmodules zo aanpassen
dat deze voor bijna elke situatie toepasbaar is.
  • Stap 1.

    U maakt een afspraak aan in uw agenda via outlook en bij de genodigden zet u het email adres van de  bezoeker(s).

  • Stap 2.

    De genodigden ontvangen automatisch via de Digitale Receptie een email met daarin een unieke QR code.

  • Stap 3.

    Bij het inchecken op de Digitale Receptie wordt deze QR code gescand en de betreffende medewerker gemaild of gebeld.

  • Stap 4.

    Er wordt een bezoekerspas geprint en gelijktijdig wordt de bezoeker geregistreerd.

  • Stap 5.

    Met behulp van een RFID module kunt u medewerkers laten in- en uitchecken met een persoonlijke medewerkerspas. Zo heeft u via de online beheeromgeving altijd inzicht in welke collega’s in het gebouw zijn. Ook worden gelijk de in- en uitcheck tijden geregistreerd.

  • Stap 6.

    Bij het verlaten van het pand dient eerst weer een scan te worden gemaakt van die QR om de deur naar buiten te openen.

Referenties